Regulamin

Regulamin sklepu Akademia Siostry Dec

Dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu internetowego udostępnianego pod adresem internetowym www.siostry-dec.pl  (dalej jako: „Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec ”), „Serwis Internetowy”, „Serwis”).

Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.  Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji przez usługobiorcę o korzystaniu ze Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, regulują w szczególności zasady korzystania z Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, w tym kwestie odpowiedzialności  tego Sklepu.

1) O NAS

Właścicielem Sklepu Akademia  Medycyny  Estetycznej  Siostry  Dec jest:
Dobosz Clinic Skin Sp z o.o.
Ul. Targ Rybny 10 A
80-838 Gdańsk
NIP: 6462993903
adres poczty elektronicznej: akademiadoboszdec@gmail.com (dalej jako: „Usługodawca”).

2) DEFINICJE

Definicje użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  • KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec;
  • KONSUMENT – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  • REGULAMIN – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec;
  • SKLEP Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec – serwis internetowy dostępny pod adresem www.siostry-dec.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia na Towary;
  • TOWAR – produkty i usługi prezentowane w Sklepie Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec;
  • UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zawarta za pomocą Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec;
  • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
  • USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  • ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, w celu zawarcia Umowy sprzedaży, określające parametry i liczbę Towaru.
  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego, zgodnie z Regulaminem.
  • KONTO, PROFIL – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres email) i hasłem podanym przez Usługobiorcę, stanowiąca zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach w Serwisie Internetowym. Konto umożliwia również korzystanie z innych Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie, w przypadku których został wskazanych wymóg uprzedniego utworzenia Konta.

3) INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejszy Regulamin określa:
    zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec ;warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec ;zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec. Korzystanie ze Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  4. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
  5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa DOSTAWCA zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu
  6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku umieszczonego w stopce Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.

4) ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.

  1. Rejestracja w ramach Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
  2. Rejestracja następuje poprzez:
    wypełnienie i zaakceptowanie formularza zamówienia, udostępnionego na stronie zamówienia Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.wypełnienie formularza na stronie rejestracji  Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec.
  3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  4. DOSTAWCA może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego, dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez DOSTAWCĘ za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię DOSTAWCY.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych USŁUGODAWCA podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług.
  6. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla DOSTAWCY,wykorzystywania treści zamieszczonych w SKLEPIE INTERNETOWYM jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

5) ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży należy wejść na stronę internetową Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec i wybrać dostępny Towar.
  2. Wybór Towaru przez Klienta jest potwierdzany poprzez dodanie go do koszyka.
  3. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych Towarów, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
  6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z USŁUGODAWCĄ Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  7. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu płatności należnej za Zamówienie Klienta do systemu informatycznego Sklepu Akademia Medycyny Estetycznej Siostry Dec, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem.
  8. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  10. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.

6) CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i są cenami BRUTTO.
  2. Klient ma możliwość dokonania płatności:
    1. za pomocą przelewu bankowego bezpośrednio na konto bankowe
    2. za pomocą płatności online poprzez przelewy24.pl

7) ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie tylko do umów zawieranych z Konsumentami.
  2. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny.
  3. Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

8) REKLAMACJE

  1. Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
    2. e-mail (login) Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja,
    3. przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie,
    4. podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Usługodawcy podany na stronie www.siostry-dec.pl
  3. Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia, o ile stosowne przepisy nie wyznaczają innego terminu.
  5. W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.

 

9) POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników jest Usługodawca.
  2. Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Użytkownik podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Usługodawcy wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Usługodawcę w celu realizacji złożonego zamówienia. Użytkownik ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Usług przez Platformę zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.siostry-dec.pl

 

10) ZMIANY OFERTY I PROMOCJE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych Usług z oferty oraz wprowadzania nowych i przeprowadzania akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
  2. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony.
  3. Dokonując transakcji można skorzystać tylko z jednej promocji.
  4. Promocje w sklepie nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania. W przypadku równoległego prowadzenia kilku promocji Użytkownik decyduje, z której promocji chce skorzystać.

11) ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Prawem właściwym dla Serwisu, Usługodawcy i niniejszego Regulaminu jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Kwestie sporne, jeśli Użytkownik wyrazi taką wolę, rozwiązywane będą na drodze postępowania mediacyjnego. W pozostałych przypadkach spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy, a w przypadku sporu z Konsumentem przez sąd właściwy według przepisów ogólnych.
  3. Pełna odpowiedzialność dotycząca Wydarzenia leży wyłącznie po stronie jego Organizatora. Usługodawca nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Użytkownikami a Organizatorami. Użytkownicy oraz Organizatorzy są wyłącznie odpowiedzialni za wykonanie umów, które zawarli ze sobą przy wykorzystaniu Serwisu.
  4. Informacje na temat Organizatorów oraz Wydarzeń, w tym terminów, kosztów udziału w wydarzeniu itp. są określane przez Organizatora bądź Serwis. Pomimo dołożenia wszelkich starań Serwis nie gwarantuje ich aktualności i poprawności, co nie może stanowić podstaw do wysuwania jakichkolwiek roszczeń względem Usługodawcy. Analogiczna sytuacja ma miejsce w przypadku dostępu do pozostałych materiałów informacyjnych dostępnych w Serwisie.
  5. Usługodawca dokłada wszelkich starań w celu prawidłowego wykonania Usług, jednakże ze względu na niemożliwą do całkowitego wyeliminowania zawodność komunikacji elektronicznej nie gwarantuje jej niezawodnego i nieprzerwanego wykonania (np. niezakłóconego dostarczania Powiadomień, Zapytań oraz Rejestracji na Wydarzenie). Odpowiedzialność Usługodawcy z tego tytułu jest wyłączona.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowych przerw lub utrudnień w dostępie do Serwisu, np. ze względu na prowadzone prace konserwacyjne i związane z udoskonalaniem Serwisu.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu błędnego użycia, niemożności użycia lub błędnego działania Serwisu z powodu siły wyższej, winy Organizatora lub Użytkownika lub innych powodów niezawinionych przez Usługodawcę.
  9. Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika nieprawdziwych danych w Serwisie.

12) POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy DOSTAWCĄ a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu dla miasta Tychy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Wybierz interesujący Cię kurs online
Wybierz interesujący Cię kurs stacjonarny
Zapytaj o kurs online: Regulamin
Zapytaj o Akademię
Kompleksowa Akademia Medycyny Estetycznej
Kurs realizowany na zasadach ukazanych na stronie AKADEMIA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ.
Zapytaj o kurs stacjonarny: Regulamin
Zapytaj o video-kurs: Regulamin